Det kommer bli galet kul !:D

Har inte bloggat på några dagar för har varit så himla trött. Gud vad jag tycker skolan är tråkig och man blir så himla trött. Skulle lätt tycka att det var mycket roligare om man typ gick 11-16 varje dag eller något men att gå upp 06.10 är inte ett dugg kul ! Aja har inte hänt så mycket ändå mer än skolan då. Imorgon är det äntligen fredag igen och då kör vi en lugn kväll. Ska in till mjölby för att träffa lite kompisar och sen blir det hem för mys med mamsis. På lördag blir det dock all in !:D Först ska jag fira min bror, sen blir det in till mjölby för förfest med tjejjorna, sen vidare till Linköping för fest !:D Kommer bli grymt kul känner jag på mig (Y).

Asså gud vad ont jag har i min arm! Var ju på body toning igår och sträckte tricepsen och bicepsen i ena armen och det gör så in i helvette ont ! Gör ont när jag skriver nu till och med :O Usch för det så ska sluta skriva nu innan jag typ skriker rakt ut ! Kram på er så ses vi i morgon eller ngt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback