Looooooooooooooooooooov!

Äntligen säger jag bara !:D Så himla skönt! Dessutom har jag hunnit med massor idag (Y)! Var ju i skolan såklart och sen fick vi sluta tidigare om vi ville men jag och Hedda och ngr andra var duktiga och stannade kvar och gjorde klart det mesta på VG, nu har vi bara det induviduella kvar. Haha ni fattar väl inte vad jag pratar om men vi har haft ett projekt om Hälsa typ och Hedda och jag vill helst inte ha så mycket att göra på¨lovet och det som ska vara klart till veckan efter lovet är vi helt klara med vilket känns grymt skönt !:D Aja åkte hem vid tjugo över 3 och åt, städade, tvättade, dammade, dammsög och våttorkade rummet, vem är bäst då ?! Haha nej men duktig av mig att orka det efter en fullspäckad vecka tycker jag och sen så har jag även hunnit med att skicka iväg en sommarjobbsansökan. Har sökt 2 sommarjobb nu så får se om jag söka något mer. Kan tipsa om platsbanken som finns på arbetsförmedlingen.se, en jättebra sida (Y).
Idag blir det som sagt att stanna hemma och snart blir det käk så ska gå och ta in min matta som jag vädrat och sen ge kaninen mat. Ha en jättemysig fredagskväll ! <3
Emma och jag i lördags :D Bilden är lånad från sofias blogg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback