Förlåååt!

Asså förlåt alla fina läsare för att jag inte har skrivit ngt på drygt 10 dagar men jag har haft så fullt upp så har knappt suttit vid datorn överhuvudtaget! Aja nu är APU och allt slut iaf så nog ha mer tid till bloggen :).
Idag har jag sovit ut och umgåtts med familjen :). Åkte även in till mjölby pöå kvällen med Sofia och sen kom Fillo och Christoffer och hämtade upp oss och vi åkte och hämtade Emma och sen till donken. Träffade Love och Amanda och vi åkte hem till Emma där vi chillade hela kvällen typ :). Mysigt ! Fillo somnade till och med ett tag och jag höll med på att somna, riktigt seg var jag men kul kväll såklart :D. Vid tjugo i 11 skjutsade Christoffer oss till station och vi åkte hem med bussen. Sen det har jag typ bara tittat på lite tv. Nu ska jag mata kaninen och sen ska jag sova, är rejält trött !
Godnatt ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback