Myskväll

Hej på er ! Har precis varit ute och gått med bästis då vi planerade lite inför i morgon. Då ska ju några av mina fina vänner ställa sig inför idoljyrun och sjunga och jag tror att det kommer gå kanon för dom alla :). Typ 3 som ska sjunga och 70 pers som hänger med som stöd. Haha nej men majoriteten är vi som inte ska sjunga xD. Ska bli riktigt spännande att se vilka som ska dit och hur mycket folk det är där. Men vi kommer nog inte göra som de flesta andra och stå där i evigheter utan vi kommer dit typ vid 9tiden, bara en timma efter det kommer öppna men det kommer ju vara mycket folk när man än kommer dit så vi har bestämt oss för att få lite extra sömn istället :).
Ikväll blir det myskväll med familjen (Y). ska se till att mamma gör mat nu för det kurrar i min mage ;). Vi hörs senare eller när jag har tid (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback