Ajj!

Har så jäkla ont i halsen så det är inte klokt! Vart förkyld för några dagar sen och idag blev det värre och jag har hostat som en galning så är helt sönderriven i halsen typ. Sen kliar det i halsen typ hela tiden också så då måste jag ju hosta och fy fasen vad ont det gör då ! Aja dricker lite vatten i mellanåt så kliar det inte lika mycket. Det är inte kul iaf men så blir jag alltid när jag är förkyld och så har jag låtit som en kråka hela dagen med. Det var en update om mitt mående som inte är så bra men jag repar mig nog snart får vi hoppas för ska ju träna på onsdag och det vill jag gärna inte missa för det är så kul !
Imorrn är dagen full med APU-uppgifter som ska göras klara då jag inte ens börjat på dom ! Men det går nog bra, tar inte så lång tid egentligen nu när jag vet svaren på frågorna och det.
Nu ska jag se ett avsnitt av VD som jag missade igår och sen blir det sängen. Kramisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback