Kanon dag !

Gaah vad fint väder det har varit idag ! 23 grader har det varit här på uteplatsen och själklart låg man ute och stekte ett tag (Y). Har även varit på möte idag vilket gick jättebra och sen på kvällen blev det mys med bästa Sofia :D. Vi gi en promenad och sen tittade vi på en unge i minuten och BB :D.
I morgon blir det också stek i solen om det blir fint väder och då kommer även Sofia hit och steker med mig. Men nu ska jag gå och lägga mig för ska upp 7 i morgon så att jag ska vara trött i morgonkväll och kunna gå och lägga mig tidigt för vid 4 på onsdag bär det av till Ullared och gissa vem som ska köra? Jo jag ! En bit iaf :D. Blir nog slö framför vakna med the voice när jag vaknar, sen städ av kaninbur och sen frukost hos mormor eller omvänt, det får vi se ;). Kram på er så hörs vi nog i morgon :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback