Soliga söndag

Solen skiner från en nästintill molnfri himmel och så måste blåsten ta och förstöra allting ! Fan om det inte hade blåst hade det varit jätteskönt! Längtar till onsdag då det blir ullared så jag kan köpa vårjacka och andra nödvändiga saker.
Idag har jag övningskört med morfar och så har brorsan suttit därbak som btw tyckte att jag körde jättebra och jag måste erkänna att det gå skitbra! Inga kärringstopp så lång ögat kan nå, okej ett med det var för att jag hade glömt att lägga i ettan så det räknas inte ;). Nej men mormor har till och med gått med på att jag ska få köra en bit till ullared och om hon går med på det så måste det gå bra för mig annars hade hon inte tillåtit det, den fegisen ;).. Haha xD
Ikväll blir det mjölby med sofia för att träffa lite goa människor :) Nu ska jag platta håret, kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback