Helt off denna vecka !

Ni får ursäkta bristen på blogginlägg men jag har inte orkat denna vecka! Har haft massor med skolan och allt och då är man helt slut när man kommer hem på kvällarna. Tränade ju igår precis som jag gör varje tisdag och fyfan vad varmt det var i träningsstudion ! Jag brukar aldrig svettas, jag vet inte varför men jag gör inte det men jag svettades som en jäkla gris igår! Vi fick sätta på fläckten och sen var man typ död och genomvarm och blöt efter passet! Usch vad äckligt !
I morgon är det fredag och det ska bli så skönt med lov ! Ska bara ta det lugnt det här lovet, umgås med familj och vänner och åka till ullared och absolut ingen festande. Ska faktiskt försöka stå mig till valborg, men det tror jag att jag klara :D Ska vara hemma imorgon för ovanlighetens skull för jag orkar helt enkelt inte dra ut. Var så himla länge sen jag umgicks med familjen på en fredag men nu så :). Blir nog en tripp till mjölby på lördag för vill ju självklart träffa mina underbara vänner!:D Aja nu ska jag äta men ni får ha en riktigt bra kväll! <3
bild från i lördags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback