Say it like you never said it before

Är så himla trött så jag är ganska överlycklig över att det är fredag i morgon :D. Ska bli så himla skönt att vara ledig lördag, söndag, måndag och tisdag och sen går vi bara 8 skoldagar och så är det lov! Vad som inte är lika skönt är att vi har matteprov redan nästa vecka! Hur fasen tror hon att vi ska komma ihåg allt i kapitlet när vi varit bort i 5 veckor? Asså jag blir så trött på henne! För det första går det inte en enda lektion utan att kon tjafsar om att vi är vissa som röker i klassen. och igår typ tittade hon på oss "rökare" och sa "ni har ful hud också" och man bara "Tack!" Riktigt snällt av henne va?
Aja sorry för dålig bloggning men jag orkar helt enkelt inte när jag kommer hem från skolan ! Är så himla trött då och på torsdagar har vi dessutom 6 lektioner vilket inte känns alltför roligt. Hade gympa idag med och då hade vi typ akrobatik eller ngt. Då vi skulle stå på händer, göra kullerbyttor, hjula, hänga i ringar och typ snurra på en sån här stång vet ni. Dels är jag för rädd för att jag ska bryta nacken typ och sen är jag inte så stark i armarna. Min styrka sitter i benen och det hjälper ju inte precis när man ska göra sånt här. Stod på händer medan Sofia och Hedda höll lite i mina ben för annars är jag så jäkla rädd att jag ska slå mig, jag gjorde sånna hära kullerbyttor där man sätter i händerna först vet ni och slänger sej ner typ, och sen snurrade jag på stången. Asså när man var liten var man ju inte ett dugg rädd. Jag slängde mig i ringarna, gick på händer, gick ner i spagat och split och aa gjorde allt det jag inte kan nu typ xD.
Nu ska jag inte tråka ut er med mitt gympasnack mer utan ska titta på tv :). Men vi hörs nog i morgon kram på e <3

Kommentarer
veronica

Hm...anmäl henne till rektorn. Så vitt jag vet har rökning och matte inget med varandra att göra och personangrepp och matte har det definitivt inte.

2011-04-01 @ 14:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback