Kom ihåg mig då

Hallå på er :) Har inte hunnit att besöka varken datorn eller bloggen förrän nu. Slutade lite tidigare idag och då kom mamma och hämtade oss och vi åkte hem. Tog hand om en stackars liten Jennifer som hade ont och grät i stort sett hela dagen. Hon fick nämligen sin första vaccinationsspruta idag vilket hon fick både ont och feber av så blev lite alvedon till stumpan och då blev det bätte. Tyckte så himla synd om henne för hon bara skrek och kunde varken sova eller äta :(. Aja sen bar det av till mjölby med Sofia och vi åkte hem till Emma där jag rotade lite i hennes garderob för att hitta något jag kunde ha på mig i morgon och det blev e snygg rosa topp och ett par svarta byxor med fejkskinns detaljer, jättefint :). Benen är dock hur långa som helst för någon som jag som typ har längre överkropp än ben men det såg bra ut ändå när jag drog upp dom lite (Y). Aja efter det kom Melinda och vi stack ut och träffade lite människor och sen när på stan för käk. Vi åkte hem vid 11 eftersom att det blir ferre och allt i morgon. Gaah vad taggad jag är!! Ska bli så himla kul ! Förfest i Mjölby, fest i lkpg och sen däcka hemma hos Sofias mormor och morfars lägenhet som vi har lånat, låter väl kanon?! Blev ett lite långt inlägg men kanske inte hinner att blogga i morgon så ni får det idag typ ;)
Nu kallar min säng snart. Godnatt ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback