Klar!:D

Nu är jag klar med mina APU-uppgifter vilket känns väldigt skönt för nu har jag resten av söndagen ledig. Blir kanske att träffa bv ikväll annars blir det en lugn kväll :D. Min hosta har blivit lite bättre men kliar fortfarande men låter inte som en kråka längre såter bara typ genomförkyld så om det är gympa i morgon så är det lätt skippad orkar inte med att bli ännu värre precis när skolan börjar !
Gud värsta tabben! Vet ni vad jag gjorde igår eller? :O Jag råkade sätta mig på mina glasögon så det gick sönder så ska se nu om de går att laga annars vet jag inte vad jag gör. Då kan jag inte övningsköra och  jag måste typ sitta 30 cm ifrån tv vilket jag inte är så sugen på ! Aja nu får ha en bra dag så hörs vi senare eller imorrn ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback