Mysdag :)

Gårdagen tog hårt på mig så jag gick och la mig direkt efter BB och somnade direkt. Efter 12 timmars sömn vaknade jag och gjorde frukost. Brukar aldrig sova i 12 timmar så blev lite förvånad men det var jäkligt skönt.
Idag har jag bara slappat och varit hos mormor. Har laddat ner ett gäng filmer nu som jag ska lägga mig i sängen och se :). Var länge sen jag hade en slappdag framför tv:n så det ska bli väldigt skönt :D. Laddar upp för i morgon då det blir massor med plugg :/. Känns inte så kul men har inte så mycket så det blir tid över för skoj med (Y). Aja ni får ha en bra dag och jag tycker synd om alla er som var tvungna att släpa sig upp till skolan i morse med that's life tyvärr ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback