Jävla regn!

Sitter på rummet och drömmer mig bort till sommarn med Håkan strömmandes ut ur högtalarna så att jag inte ska höra regnet smattra mot rutan. Håkan är verkligen sommar för mig, hans musik får mig alltid att tänka på varma sommarkvällar. Finns det något bättre en sommarkvällar med dom bästa? Jag tror fan inte det. Längtar så himla mycket till att man kan gå ut i klänningen eller kort byxor. Jag längtar efter alla sommarkvällar med vännerna! Sitta ute, dricka några cider, tända en brasa och bara kunna vara ute hela kvällen/natten utan att frysa ihjäl. Åhh sommaren är verkligen bästa årstiden men det dröjer 3 månader till eller något innan den är här vilket känns lite jobbigt men tiden brukar gå snabbt :).
Idag ska vi fortsätta fira min födelsedag lite och idag får jag den "stora" presenten så vi får se vad det är :). Imorgon är det skolan igen, onsdag och torsdag är tråkigaste dagarna! Men sen kommer fredag och då blir det nog mjölby för att träffa vännerna, på lördag får vi se vad som händer och söndag blir det upp tidigt för att dra till linköping för att var stöd till lite vänner som ska ställa upp i idol :). Känner mig inte jättetaggad att gå upp klockan 6 typ men det får gå, vill ju vara där för mina gullungar (L). Som tur är så är vi lediga måndag och tisdag så kan sova ut på måndagen :D. Bara två och en halv vecka kvar till lov i morgon vilket känns väldigt bra med :D.
Blev ett långt inlägg men är man glad så vill man ju dela med sig ;). Kram på er underbara <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback