Sköna lördag :D

Godmorgon på er! Gick faktiskt upp redan vid 10 idag så det är väl inte direkt morgon men dagens första inlägg :). Har sovit jätteoroligt i natt och vaknat var 5 minut så är rätt så trött men det hindrar inte att vi kommer köra galet ikväll ! Åh vad jag längtar! Men först blir det kalas här hemma och familjen kommer över för fika och tårta. Jag är dock varken förtjust i tårta eller fikabröd, typ bara bulle jag gillar men ska ändå bli kul att träffa lillkusinen ! :D Drar mot mjölby för fix och förfest så snart det börjar dra ihop sig här hemma, vill ju inte dra mitt i alltihopa heller men aa vi får se när jag drar. Hoppas alla får en lika bra lördag som jag så ses vi imorgon eller på måndag !:D kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback