Bara för att fredag ä min favvodag!

Okej, om man bortser från skoldagen men det e alltid så skönt att komma hem sen och bara tänka att nu! Nu så e det helg och ja slipper skolan och läxor i 2 dagar. Jag ä verkligen en riktig "fredagsmys"människa xD hahha men ärligt vad e bättre än fredagsmys? Jag älskart iaf att bara sitta framför tv:n och mysa eller vara ute med de bästa och typ bara hänga och ha de mysigt! Men ikväll blirre bara hemmakväll för min del för det var ett tag sen ja bara var hemma och slappade en helg, det har vart Mjölby och vänner hit och dit. Men missta mej inte, det bästa jag vet e att va med mina underbara vänner min i bland kan det vara skönt att bara koppla av och bara umgås med familjen! :D
Imorrn blirre att gå upp vid 8 typ :O för jag ska klippa mej vid nio så det blir frukost, på med kläder, fixa till håret lite, sminka mej, gå och ta ut pengar och sen vara där i tid! Men ja längtar för jag vill bli av med allt det slitna så det gör mig inget egentligen att det blir så tidigt ja har ju söndagen att sova ut på. Efter det blirre lite fix hemma o sen i iväg till Mjölby med Malin, Fiiah och Kerstin där vi ska gå lite på stan, det var la ngt i Mjölby imorrn? Aja sen ska vi träffa Robban och Ante och jag vet int om Simon hänger på. Ja vet int riktigt vad vi hittar på men iaf vid halv elva kommer mamma och hämtar oss eftersom att hon ska upp tidigt o jobba och kunde int hämta oss senare men aja det kommer bli askul tror ja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback