!

Det blev bara Fiiah och jag idag men det är kul det med vi har varit ute i solen och sen har vi vart o handlat lite plus suttit och kollat på lite moppar på blocket. Sen blirre hem till morfar och mormor ett tag o käka räkor mumma :D Jag e en räkälskare hahha xD sen blirre la tv tills mamma kommer hem vid 9 och då ska man ju vara lite social med henne och det e ju alttid trevligt hahha ibland kanske xD Imorrn e det fredag vilket betyder sista dagen innan helgen! Wihoo I just lover fridays xD då blir det att ta moppen in till Mjölby med Fiiah och träffa Malin och Robban och Antonio och jag vet int om Simon hänkar men det gör han nog.. Fast han ska ju bara kasta godis och kottar på mig hela tiden så jag vet int riktigt vad jag ska tycka om honom xD ajja men det blir alltid trevlig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback