Faan!

vrf händer det här just nu? Ibland känns det som om jag bara vill gömma mig från verkligheten för den e så himla jobbig just nu. Vrf gör ni så här? Jag orkar int med det här, jag orkar int mer nu. Det sårar mig mer än vad du tror och inte blir det bättre av att du vägrar att lyssna. Jag vill ju inte att du ska bli sårad men endå ger du dig in på samma väg igen, samma väåg som sårade dig så mkt förra gången. Jag orkar inte hindra dej längre utan jag skiter i det för du bryr dej ju ändå int om vad jag säger. Från och med nu ska ja hålla det inom mej för det blir tydligen int bättre av att jag berätta vad jag känner så det e slut med det nu.. Du får göra vad du vill.


Kommentarer
Malin Pettersson

finns gumman <33

2009-08-04 @ 23:27:33 | http://maliiinpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback