Godförmiddag xD

Måste bara berätta om gårdagen :D Fiiah och jag tog moppen till malin men hon var int hemma än men som tur var kom Stefan precis när vi hade kommit nästan så vi fick komma in och äta lite fika. Vi fick en stor bit mjuk pepparkaka och Fiiah satt typ och fick äta upp hela eftersom jag int äter socker längre så snacka om att hon var mätt sen xD Men aa Malin kom sen iaf o vi fixade oss lite och stack ut i regnet med varsitt parpaly som Malin (Malins pappas fru asså) alltid e så snäll att låna ut till oss. Vi stack först till kvarnen där vi träffa Daniss och Jonna med gäng så vi stannade och pratade med dom ett tag men sen kom vakten (som var skitsnygg och hade värsta snygga arslet xD) och sa att han skulle stänga men vi snackade med honom ett tag innan vi gick. Vi stack till Ica o väntade under taket på att killarna skulle komma och efter ett tag kom Ante, Robban och Manno? Fast efter ett tag stack Manno och vi andra stack till station och chilla lite. Efter ett tag kom Simon och ngr andra som jag int vet vad dom heter. Men sen var vi tvugna att sticka hem för att mamma skulle hämta mej och Fiiah så Robban och Ante följde oss hem till Malin. Mamma kom och vi lämnade av Fiiah o när vi kom hem så fixade vi lite mat och satte oss och myste vid teven innan jag blev så trött att jag knappt kunde hålla ögonen öppna så då blev det sängen och ja somnade så snabbt jag lagt huvudet på kudden.
Idag så blir det mjölby igen men vi får se vad vi hittar på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback