HEEEEJ!

Idag så har ja vart och simmat asskönt varre simmade en hel del längder med morsan innan ja stack och solade solarium, grymt skönt asså!  Så när jag kom hem kollade ja om jag hade fått ngn färg och ja hade blivit lite brunare men ja hade ju fortfarande lite bränna kvar efter sommarn men endå. Fy vad vit ja var innan asså, jag e helt krit vit där ja har haft bikinin det e ju nästan ofattbart hur blek ja var innan sommaren och solen trädde in! Det får int hända igen, nej! För min del blir det solarium hädan efter. Sen kom pappa en sväng och man satt och snackade o fikade lite med honom, det var rätt så kul! Sen så blev det dusch och middag och så kommer man ju såklart på nu att ja har glömt att plugga till svenska vilket är väldigt svårt så det blir att idiotträna tills ja ska gå och lägga mej vid 23 typ!! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback