Hejsvejs

Har ja berättat ngt om helgen? Ja , jag har berättat om fredagen tror ja men int lördag så ja sriver lite kort om hur min helg har varit. I lördags var vi i Mjölby igen och först var vi hos Malin där vi sjöng lite singstar och sen kom Robban och Ante så vi stack ut med dom o sen träffade de ngr andra så vi tjejer stack till scenen och lyssnade på lite musik och dansade xd sen stack vi till valentino för Fiiah och Malin skulle äta flötmat men det gick int så bra för lilla Fiiah som lämnade kvar mer än halva pizzan men aja xD Sen kom Robban så vi stack och träffade Ante, Simon och Jonte med gäng fast sen så stack Simon, Robban, ja, Ante, Fiiah och Malin och satte oss på ngn bänk vid ASM så där satt vi och chillade och hade värsta mysigt :D Sen kom Larsson o Ralle? o aa de chillade lite med oss men sen var dom och Robban tvungen att sticka och äta så efter ett tag drog vi andra också och Fiiah och jag tog moppen och åkte hem till kära lilla Skänninge.
Söndag varre bara chill och hem till morbror, Gunilla och Kusin o det e ju alltid trevligt men min morbror e helt knäpp i huvvet så man får damp på honom ibland!! eller ofta ! xD
Idag blirre bara chill och läxor ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback