I'm back ! :D

Nu e jag tillbaka från Östhammar och jag har haft kul kan jag säga :D Vi var och hälsade på ngr kompisar och jag fick reda på dagen innan att vi skulle åka så det blev att idiotpacka typ och sen så packade vi in oss i bilen, jag, CW, mamma och Monika, vid 11-tiden i lördags tror ja det var och så bar det av. Vi stannade och fikade lite vid nyköpingsbro och när vi var igenom Stockholm och Uppsala så kändes de sista 7 milen som en evighet. Jag lovar, det var den tråkigaste vägen man åka och man fick typ bara köra i 70 och 90 ibland så man dog av uttråkning men så var vi framme iaf och det var roligt att se alla igen fast Timpa och Evelyn var int hemma de var hos in mormor så det var bara Amber och Vanessa och Katja och Rick då men han stänger dej ju bara in på rummet och e osocial xD ajja men när vi väl hade kommit fra, fixade vi lite middag och sedan gick vi på sightseeing i den lilla staden. och det e jättevackert där kan jag säga lite precis vid havet och är en så himla mysig stad. På söndag så stack vi till stranden och badade men Katja jobbade så Amber och Nessa följde med oss. Det var jätteskönt väder och vi låg på stranden hela dan. På måndag så var vi typ bara och handlade och gick lite mera i stan och sen efter middagen var det dags att åka hem. Jag var väldigt trött eftersom att ungarna hade väckt oss på mornarna så jag var lite flummig som jag alltid e när jag e trött. Först var alla rätt roade av att jag skrattade åt allt och alla men sen så blev de lite trötta på mig så jag fick jmin vilja igenom och de satte på min Michael Jackson, hahah xD men vi kom hem vid 1- tiden och då var jag astrött men jag satte mej endå och kollade på ett avsnitt av Charmed men sen kunde jag int sova så det blev fler och fler avsnitt tills klockan slog 6 och jag tvingade mig själv att sova. så idag vaknade man vid ett men det kanske e förståeligt? xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback