Jäkla nacke!

Asså fan vad jag har int i nacken! Jag e ju bara 15 åe int ska ja sitta och gnälla som en gammal tan över att jag har ont men det e sant jag vet int varf men jag har alltid vart rätt stel i nacken och haft asont i den en gång var ja nästan tvungen att få en sjukgymnast för det men jag orkade int med det så det blev inget med det. Så tyck synd om mej för jag har en nacke som platsar på en gammal tant! Aja idag i af e jag sjukt jäval fucking irriterad på min mobil som int vill funka! GAAAAAAAH! så jag måste helt enkelt ha Hasse's tills jag kan köpa en egen och visst e den också bra och allt men alla mina kontakter!! asså ja dör alla ja kände fanns typ där i den var helt smockfull och nu kommer jag int att få se den igen :( det e så sorgligt! Jag vet att jag e dramatiskt men folk kallar mej ju int DRAMAQUEEN för ingenting, eller hur?
Skolan då sög som vanligt men det e shit the same för det e ngt man måste göra så med underbara vänner sällskap så blir allt mkt roligare och jag har t.o.m intalat mej själv att vara positiv så varje gång innan jag går in i klassrummet så säger jag typ "Jippi Matte" eller " Jippi jag älskar So) och då blir det faktiskt lättare och faktiskt lite roligare så det e mitt trick för att klara lektionerna utan att dö av uttråkning xD Jag vet att jag e knäpp men sån e jag så det får ni bara stå ut med xD Just nu sitter ja och e lite social med Malin och Fiiah på msn och sen blirre la att dra ut med dom plus Kerstin och sen kanske Juliaa och Robban och Antonio hänkar får se :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback