Man kan ju bara älska åskan :D

Det e sant jag älskar hur det mullrar och blixtrar, hela grejen e bara så mysig. Jag kommer ihåg när jag var ett lättlurat barn och min mamma berättade för mig att det var en man som hette Tor, som slog med sin klubba så att det mullrade och jag var så fascinerad av detta faktum tills jag växte upp och fattade att sånna saker int existerar xD I alla fall även om man inte ska ha tv eller dator på så satte jag på Charmed och myste framför ett avsnitt medan regnet smattrade mot rutan och det blixtrade i himmlen. Gud, så mysigt jag hade det :D Sen blev det att leta efter min mobil men det e ju spårlöst så det gick ju int så jag får ha Hasses tills jag har råd att köpa en egen . Nu blirre att kolla på Harper´s Island och sen ikväll ska ja kolla på Harry Potter xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback