Nu ska jag berätta..

om vad som hände på de 2 bästa dagarna det här året. :D
Onsdag: Jag gick upp vid 10 typ och sen fixade jag mej och Malin kom och så träffade vi Fiiah och Kerstin. Vi gick runt och kollade och jag, Malin o Fiiah införskaffade väskor. Jag köpte en stor LV väska medan Fiiah och Malin köpte mindre, vita väskor. Sen vid fyra typ så stack Kerstin hem och jag och Malin och Fiiah började fixa oss till festen. Vi sminkade oss och sjöng lite singstar och sedan bar det av till Johanna där vi träffade lite roligt folk och drack cider, grogg och öl och för mig blev det lite FÖR mkt så förlåt alla ni som jag skämde ut mig för xD.. Efter ett tag stack vi upp till tivolit där vi träffade Robban med gäng ett tag och sen gick vi runt lite så vi träffade Packe och sen kom Dalle så vi hade lite mysigt med dom innan vi stack hem. Jag hade världens värsta natt, hela rummet snurrade och jag spydde som en stucken gris. Jäkla alkohol! Men mamma var en ängel och tog hand om mig (a).

Torsdag: Vaknade vid 10 och hade huvudvärk så det blev en huvudvärkstablett och sen så blev det fix och ut med Fiiah och Malin. Vi gick runt och jag köpte ett medlemskort för MHC och en till väska ( ja, jag vet jag e en väskoman men nu får bara ta och leva med det xD) den var liten och vit och kostade bara 29 kr, billigt va? Sen iaf stack jag hem för jag mådde illa och sen så åt vi hos mormor och så blev det ut igen och träffa Fiiah och Malin och Jennifer. Vi gick runt lite sen stack vi hem till mej och jag bytte kläder men kunde int bestämma mig om jag skulle ha min vita klänning eller jeans men sen blev det jeans iaf. Sen stack jag och Fiiah hem till Fiiah så att hon fick byta om och så gick vi hem till Malin och hämtade henne Jennifer och Frida. Vi stack till tivolit och träffade Robban och Jonte och ngr mer så vi va med dom ett tag och sen så träffade vi Packe och Dalle lite och sen så följde Malin, Fiiah och Packe mig hem.
o aa det var min Skge marken och den kunde int ha blivit bättre, Tack alla som gjorde mina dagar så himla underbara   <33 :D

Kommentarer
Malin

haha tack själv gumman, ja älskar dig! <33

2009-08-08 @ 16:42:46 | http://maliiinpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback