Öland


Här kommer lite bilder från The Island ;)





Jag var inne och matade de små getterna :D sååå söööta! ;)


Här ligger katterna och solar medan barnen e inne i huset och leker ;)


Ush den här tigern var faktiskt lite läskig för när Mickey skällde såg det ut
som om den ville simma över och mörda oss eller ngt xD


Den här apan som jag döpte till Monkii ville ge mig sin rostade bröd hela tin
medan jag försökte förklara för honom att han kunde behålla den xD


Idag var vi vid en strand och solade och badade och som ni ser så badade
t.o.m Isabella mot allas förvåning xD



Det var en stenstrand men det fanns typ stenhällar som man kunde ligga och sola och fika på !

Här badar den badglada Mickey och kommer stolt in mot land med en pinne
i munnen.


På vägen till Raukarna såg vi den här långhåriga korna (tjurarna?) så jag
var bara tvungen och hoppa ut och ta kort på dom. Visst, e dom söta! :D


Den här sötingen får avsluta det hela ;)

Kommentarer
Malin

ååh va härliga bilder! :) <3

2009-08-02 @ 00:22:59 | http://maliiinpettersson.blogg.se/
Malin Pettersson

ja är trött på att Jesper ska hålla på oh tjata om att vi ska va vänner oh allt, asså ja orkar inte me honom! <33

2009-08-04 @ 13:21:26 | http://maliiinpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback