Skge Marken! :D

Wohoo nu är äntligen dagen här men jag e trött som fan och det var ju int precis tänkt att det skulle va så men kan man int somna så kan man inte. Låg vaken till 4 i morse innan jag somnade och desutom kunde jag inte sova natten innan heller så vi får se hur det här kommer att gå. Men kul ska vi ha o glömma alla bekymmer för ingen ska få förstöra min dag! Ikväll blirre att festa med och då måste jag vara pigg så får la hälla i mig lite kaffe om jag fattar hur man gör med den jäkla perkolatorn (Stavning). Jag kommer int att blogga de här 2 dagarna eftersom att jag kommer vara fullt upptagen och att jag kommer vara skapligt trött när jag kommer hem i natt menmen jag lägger in bilder och berättar om allt på fredag ! :D Ha det gött allihopa ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback