Sluta...

bara sluta! Jag blir så himla trött på det här och jag kan inte hjälpa att känna mig lite sviken men främst besviken! Jag hade faktiskt högre tankar om dej men tydligen var det förgäves! Var bara deej själv för faan och skit lite i vad folk tkr för en gångs skull! Samtidigt som jag blir orolig så blir jag också jävligt förbannad för hur har du tänkt dej att det här ska sluta? Hur ska det bli när du får reda på att jag faktiskt vet saningen? Jag har hållt käften och varit fast besluten att inte nämna ett ord om det för att jag trodde att du skulle ta ditt förnuft till fånga och berätta saningen, men det har ju faan gått flera år nu och jag börjar tröttna rejält på denna ständiga lögn! :@ Jag försökte att intala mej själv att äsch en sån där liten lögn är inget att bry sej om alla har sina dåliga dagar och alla ljuger ibland men det fortsatte och fortsatte och förstorades för varje dag som gick och tillslut orkade jag helt enkelt int lyssna längre, jag stängde av öronen för jag blev så trött och förbannad över att bara höra det! Jag vet int vad ja ska göra mer en att säga att stå för det du gör och även om det e svårt att sluta ljuga när man väl har börjat så e det bästa att bara sluta för saningen kommer fram tillslut ändå o i det här fallet har den redan gjort det och jag vet int om jag ska berätta för dej att det är över, att jag vet eller om jag bara ska låt det vara och låta dej leva i den fantasivärld som int existerar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback