Svensk sommar i Gästisparken xD

Det kan man lugnt säga att det var! Det typ regnade hela tiden men roligt hade vi ! :D Först så fixade Fiiah och jag oss lite och sen stack vi till Malin där John skjutsade in oss till Mjölby. Vi gick runt lite innan vi bestämde oss för att ringa och kolla om Robban med gäng skulle komma och dom var redan där så vi stack o mötte dom. Vi satt och snackade lite men sen skulle Sibel sjunga så då gick tjejjerna och jag och kollade lite. Sen så var Salle ich ngr mer och de var ju skitbra !:D sen så stack Robban och dom hem för att äta så vi stack och åt på Dave's och sen så gick vi hem en sväng till Malins pappa o malins låtsasmamma var asgullig och stoppade in våra kläder i torktumlaren och lånade ut paraply. Sen efter att vi hade druckit en kopp te så skjutsade Malin (malins låtsasmamma asså XD) ner oss till parken igen där Snowstorm skulle spela och det var ös och askul och Fiiah stack och mötte upp Robban och SImon och Antonio och ngr till som jag int vet vad dom heter och sen så sjöng Fiiah och jag och Malin med i Sommarnatt så högt så att jag fick ont i halsen. Simon hade ngt problem med mitt hår eller ngt för han höll typ på och rufsade till det hela tin och då fick jag damp men annars var han snäll och rolig :D sen stack vi hem. Tack för den roliga kvällen allihopa :D

R.I.P Johnny, du var en fin människa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback