Uppe med tuppen xD

Haha idag gick man upp klockan tio i åtta eftersom jag skulle till Carro och klippa mig vid nio. Så det blev att klä på sig och sen slänga i sej lite frukost och sminka mej. Sen var det bara att gå och ta ut pengar då jag märkte att det var tjugo minuter kavr tills ja skulle klippa mej så jag tog en liten promenad runt torget och gamla Skänninge inna ja gick till salon. Efter en halvtimma var man klar och är helnöjd asså! :D Kort men snyggt! Jag var ju fast besluten att kort skulle det int bli men jag insåg att det var så slitet på längde så jag bara var tvungen och nu ångrar jag det int ett dugg det är blankt och snyggt nu fattas det bara att köpa en ny plattång för min e tras o det måste ja bara ha en asså för annars dör ja ju! Men men får la åka in men mamma till lkpg eller ngt på måndag för ja har hittat en bra på onoff, malin har en sån så jag vet att dom e bra liksom så den blirre ! Just nu ska ja bara vänta tills mamma kommer hem och så ringa Fiiah, käka och dra till Mjölby med Fiiah och Juliaa? tror ja iaf och sen ska vi möta upp Kerstin och sen blirre att träffa Ante, Robban o Simon. På tal om det vet ni vad Fiiah gjorde igår klockan 10 eller? :O xD Jag hade precis duschat och hoppat i pyamasen och satt och myste framför tv:n och då ringer hon och vill att jag ska komma ut ! :O xD men snäll som ja e så fönar jag håret lite snabbt drar på mej kläder igen och sticker ut med Fiiah. Vi gick till gårn där Larsson, Simon, Robban, Ante, Danne och ngr fler guyz var och satt där och hade lite kul med dom. Och Danne var på sitt roligaste humör kan jag säga, gud vad Fiiah och ja skrattade xD Aja sen efter ngn timme så drog vi hem igen eftersom mamma ville sova och hon kan tydligen int sova om jag inte e hemma så aa det var min kväll typ xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback