igår och idag

Först och främst vill jag säga att jag inte e säker på om jag ska ha kvar bloggen. Jag ska ha den på prov ett tag till men jag skriver ju knappt någonting så vad är det för mening?

Fest hos Figge igår, hatar att var lättpåverkad för man kan knappt dricka ngt innan man ligger där och spyr. Kommer inte ihåg vad som hände mer än att det blev typ bråk och polisen kom så vi stack. Tack till min ängel Malin för att hon är så himla bäst och alltid vill ens bästa, du är verkligen en av de bästa vänner man kan ha, vad skulle jag göra utan dig? också speciellt tack till Fabbe, Ralle, Timone och Melinda! Ni är bäst men sry för igår var int meningen att det skulle bli som det blev. <333

Idag så är det slapp bara. Det jag hade tänkt göra idag är:
* Titta på film
* Åka och handla med mamma
* Adventsfika med mormor och morfar
* Läxor
* Film
* Sova


Kommentarer
Malin

åhhh va rörd ja blir, ja vill bah ditt egna bästa gumman. ja älskar dig! <3333

2009-12-13 @ 13:35:29 | http://maliiinpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback