Bonjour ! xD

Godmorgon allihopa xD Jo, det är sant, jag gick upp för en halvtimma sen ungefär men det var för att jag inte gick och la mig tidigt som jag sa att jag skulle utan jag fastnade framför datorn igen och gick o la mig vid 3 och sen så började det att regna och jag har aldrig kunnat sova när det regnar för blir sså himla nervös av ljudet av regndropparna som smattrar mot rutan. Så jag gick upp ett tag och somnade nog inte förrän 4 eller ngt? Så för ovanlighetens skull fick jag ta en kopp kaffe när jag steg upp imorse för att vakna till. Mene brorsan har inte vaknat än så blir att gå in där och föra ljud snart för det ä så jäkla kul xD
Idag så blir det att va med Fiiah ett tag och vi ska träffa Malin och hennes kille en stund sen blir det hem och göra en massa sysslor för mamma har ju kommit på att vi inte kan vara sysslolösa hela lovet. Kul? Nej, inte precis! Aja man får la bara överleva om man vill ha sitt barnbidrag.. Nu blir det iaf att bara slappa framför datorn för e jäkligt seg idag xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback