Gud så pinsamt!

Tack mamma säger ja bara! Det är så här att min mamma jobbar med Johan Palms kusin, Astrid. och Mamma och Astrid sitter typ och har kul åt mej o Johan på jobbet! :O Mamma berättar värsta pinsamma sakerna jag gjort och allt medan Astrid pratar om Johan asså herregud kan det bli mer pinsamt!?! och mamma hade tydligen sagt att ja tkr Johan e snygg men det tkr ja ju int ja tkr bara han sjunger bra så ja klargjorde det för min mamma och sa att ja tyckte att Henrik var mkt snyggare isf och gissa vad hon gjorde, GISSA VAD HON GJORDE !? Hon gick till Astrid o sa ngt i stil med: Kan du inte fixa en dejt med Henrik åt Ellinor ist för hon tkr han e snyggare. Kan ni fatta att min egen mamma skämde ut mig så! Men dum som min mamma är så visste hon ju int att Henrik var 26 år och fick en smärre chock när Astrid berättade det! Det var lite kul men resten e asbolut inte lika kul! Tack mamma, tack ! :s


Kommentarer
Malin

fy faaaaan va coolt :D Haha neej va pinsamt xD <333

2009-07-03 @ 19:17:37 | http://maliiinpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback