Heej ! :D

Dagen har spenderats med min kära mormor o morfar och vi spelade kortspel medan regnet vräkte ner utanför. Som sagt har de varit hundvakt och Kasper älskar att kela så det har blivit en hel del kel och lek med honom och ahn e så himla söt så det gillas eftersom  jag älskar djur ! :D Han har rätt liten men tung som en jäkla elefant xD Sen såg man Greek och Privileged o det var bra som vanligt och efter det blev det lite slapp framför Sex and the city och sen en film som ja int kommer ihåg vad den heter.

BTW alla borde checka in den här vidden: http://www.youtube.com/watch?v=je1KOcBYGjM det är en hyllning till Michael Jackson där dansgruppen Bounce har letat upp 300 personer som de lärt "beat it"- dansen och sedan har de visat upp den på 3 olika ställen i Stockholm dock är inte den tredje med då de uppträdde på Stureplan. Jag såg den vidden för ngr dagar sen o tyckte då att den var skitcool o sen var ju lite av den med i sommarkrysset o jag tkr att den ä värd att se. Själv har jag sett den flera ggr xD 
Aja nu blir det nog mer tv för har inget annat för mig :/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback