Hello to the rainy Island!

Hahha det kan man lugnt säga! Kom fram för ett tag sen och då var det rätt skönt väder bara blåste lite och nu spöregnar det, suck! :/ Resan gick rätt så bra mer än att jag hade glömt åksjukebanden så vi fick stanna så att jag fick spy :/ xD men sen fick jag sitta fram så då vart det bättre. Bella satt i mitt knä hela vägen och hon typ vankade av och an i mitt knä hela tiden i början så jag fick lite damp på min lilla älskling men tillslut la hon sej ner och höll sig lugn. Resan spenderades med bla headsetet och radion och mkt sjungande till musiken (Y) :D
Men jag blir sur på vädret för jag hade velat gå ut och sprinag lkängs strandpromenaden men det går absolut int i det här vädret för då blir mitt hår så lockigt att jag int vågar gå ut innan det har torkat så att jag kan platta det! :O
Men nu ska vi la fixa nåt och äta och åka handla. BTW jag saknar dej med Malin, asmkt! Vi har ju int träffats på aslänge och först åkte du bort till Öland och sen åkte du till Stockholm och idag när du kommer hem åkte jag till öland så jag dör snart. vi måste bara träffas när jag kommer hem ! <33

Kommentarer
Malin

åååhh ja saknar dig me bby, otroligt mkt! vi ska spendera varje dag nu när du kmr hem, ja älskar dig <3

2009-07-30 @ 20:56:56 | http://maliiinpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback