Home sweet home ;)

Idag kommer mormor och morfar hem så då blir det att sova hemma ikväll men det ska nog bara bli skönt.. Igår sov jag här själv, jag trodde att det skulle bli väldigt läskigt eftersom att jag ä typ den mörkräddaste människan på den här jorden men det gick väldigt bra efter att ha snackat med Fiiah på tellen i en timma. Jag kollade på sex and the city och lite innan jag gick och la mej och det gick bra att somna med. Men det kanske var för att jag var astrött vem vet men det e typ första gången jag sovit själv (bortsett från en gång hemma) utan brorsan eller ngn kompis eller ngt med det gick ju skitbra! xD
Idag vet jag inte riktigt vad som händer ska iaf städa så att det e fint när mormor och morfar kommer hem sen blirre det väl att umgås med familjen! ;)
BTW Fiiah och jag ska till Ullared på måndag!!! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback