Igår och idag.

Igår så var vi ju som sagt i Tiveden och det regnade hela tiden när vi gick men det var faktiskt int jobbigt eftersom det bara var fint regn så det var mer skönt. Vi hade räknat med att det skulle ta runt 3 och en halv- 4 timmar med fikapausen och allt men vi var snabba och det tog typ bara 2 och en halvtimma. Jobbigt varre men skönt kan jag säga vad som var mindre skönt var att jag ramlade precis när vi var i slutet av stigen och då jag var så gald att vi äntligen vanr framme men men shit happens.. Sen åkte vi till en sjö lite längre bort med ett bord och ett tak över och där satt vi och grillade och shnit vad gott det var asså. Jag åt ju qourn då och så var det typ honung och vitlöksmarinad mumma kian jag bara säga! xD
Idag har jag sprungit spåret och jag märker redan nu att min kondis har förbättrats lite för jag sprang längre än vad jag brukar utan att gå och det e jag rätt nöjd över men jag e int nöjd över min tid precis vilket jag int kommer att ta upp här min skönt varre iaf(Y)! sen så åkte mamma och jag till mjölby och handlade lite där man träffade Kristina och en av hennes döttrar och shit vad lika dom var :O! Sen så har jag städat rummet och kolat lite på "charmed" och tillsist hamlade jag här och nu vet jag int riktigt vad som händer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback