Jag älskar't! xD

Det gör ja verkligen! Jag älskar den här sommaren! :D Juli har vart lite seg men det e den alltid eftersom att det e mitten på sommarn då man egentligen bara vill ligga i solen o steka men tyvärr har det ju int varit väder för det på ett tag:/. Sommarn började bra med ett läger med de bästa tjejerna<3 även om ja längtade hem lite så var det skitkul sen konfirmerades man vilket int var lika kul men festen efter var rolig! :D o snart blir det Ullared med Fiiah, Skänningemarken, Öland, kanske Gävle och upp till Uppsala för att träffa mina kompisar som ja int träffat på flera år så de ä efterlängtade föresten de bor int i Uppsala längre kom ja på xD aja kmr int ihåg vad stället heter med det e en liten byhåla som Skänninge. O Skänninge marken, shit vad ja längtar! Kommer ha skitkul ju och FEEESTA!! :D det hör ju till !
Nu har ni hört lite om min sommar o nu måste ja gå o äta xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback