Jag ska typ klara det här :/

Nu har mamma och jag gjort ett vad som jag säkert kommer att ångra men WTF! xD alla fall jag sa till mamma att jag ville bli brandman men att jag aldrig skulle klara fystesten men då sa min mamma att jag skulle börja springa typ varannan dag så skulle jag klara tiden snart så vi gjorde ett vad och sen när jag får börja på gym i mars så ska jag köra massor med styrketräning och allt på. Så jag gick in och kollade kraven och ngr test verkar ju lättare än andra och ngr SVÅRARE än andra men jag vet inte har jag bestämt mig för ngt och har ngt att jobba för för att nå mitt mål så brukar jag int ge mig, alla säger ju att jag e väldigt envis och det e ja ju med så GO ELLAAH xD. Men här har ni fyskraven för en storstad då:
  •  Rodd 500 meter. Tidskrav 1:45
  • Löpning 3000 meter. Tidskrav 13.15
  • Bänkpress 30kg. 35 repetioner
  • Lyft till hakan med Z-stång 15 kg. 40 repetioner.
  •  Stående länghopp. 2 meter
  • Simmning. Simma 25 meter, neddykning på djupa delen och hämta ett djupsänke. Sen bogsera en docka 25 meter. Tidskrav  1:40

och sen e det ngt med handkraft som jag int hittat. Det jag e mest positivast över är simningen eftersom att ja e bra på att simma och har inga problem med att vara under vattnet länge så den kan nog jag klara redan. Men det e ju ett tag kvar men mitt mål är att jag ska klara det på ett halvår men får se hur det blir med det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback