M.J <3

Idag har jag bänkat mej framför tv:n hela dagen, som alla redan vet så var det ju heldag med M.J idag på kanal 4 så jag har suttit här från 2 till typ nu.. Det började med filmen The Jackson: An american dream hette den tror jag och den var asbra! Sen så fortsatte det med minnesceremonin och jag hade lovat mig själv att inte gråta så mkt. Det gick bra i början fällde bara någon tår när Booke Sheilds pratade om sin kära vän men i slutet då brast det, när Marlon började prata om sin bror samtidigt som han försökte att inte börja gråta. Men värst var det när Paris skulle prata om sin pappa. Hon sa något i stil med: Sen jag föddes har min pappa alltid funnits där för mig och han är den bästa pappan man kan ha, jag älskar, pappa. Och sen så började hon stortjuta och jag kunde inte hjälpa att tårarna rann, det var så himla sorgligt! Stackars små barn, mina tankar finns med Paris, Prince och "blanket" som förlorade sin pappa vid en sån tidig ålder.
Nu kollar jag på Michael Jackson: The dangerous tour som också är väldigt bra ! Efter programmet ska jag gå och sova är dödstrött så orkar inte se programmet efter som också handlar om honom. Godnatt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback