Öland imorrn ! :D

Vet inte om jag hinner blogga mer innan jag åker imorrnbitti så jag skriver ett inlägg nu. Idag blir det packa, städa rum och städa kaninbur så jag hinner int springa idag men jag kanske springer lite i gymmet men annars blirre bara lite styrketräning och shit. Jag kommer hem på söndag så det blir int så länge men jag kommer sakna alla min tjejjor speciellt dom jag int träffat på ett tag ! <33 Bilder på grejjerna jag köpte på Ullared kommer nog när jag kommit hem i stället för jag har verkligen int tid att lägga in dom nu! Jag bliggar under Ölandsresan också för jag ska ha med mig min bärbara ! :D så lätt blir ni int av med mig ;) men nu måste jag dra och leta upp en väska som jag kan packa ner alla mina kläder i. :*

Kommentarer
Malin

ja saknar dig redan nu, undrar hur de kmr bli när du åker :( LOVE U <333

2009-07-29 @ 16:35:59 | http://maliiinpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback