OMG!

Aa rubriken säger allt! xD Fatta hur knäpp ja ser ut nu med stål i hela käften men dom tur var gör det int ont.
Jag sov hos mormor o morfar i natt eftersom att det e enda sättet att få upp mig så tidigt eftersom vi går o lägger oss lite tidigare. än vad ja gör. Men upp klockan 9 iaf o käka god frukost, den e alltid lika god när mormor gjort den! :D Sen bar det av till Motala där min tandläkare fick plåga mig i drygt 40 minuter. okej nu var ja elak för ja har faktiskt en väldigt bra tandläkare o vi kan prata om liksom allt och ingenting men jag oroade mej hela tiden om hur det nu skulle se ut när hon var klar och shit kunde ja se mer missbildad ut eller? :O Aja men det e bara att få det gjort för om ett år e jag fri! Men nu så kliar det så in i fan. Det ä knäppt ju, ja ngt fel måste det va på mig för alla säger att det gör så himla ont med tandställning men jag har varken kännt ngn smärta vare sig uppe eller nu nere det bara kliar så in i helvette! Menmen nu e det som det ä och kanske ska ja vara glad för att det int gör ont men det går int att ta en värktablett mot kliande o man kan int precis klia på tänderna så kanske e det här värre? Vad vet ja?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback