Rubrik

Haha kom int på ngt annat som rubrik xD
Idag så kom mamma in i mitt rum klockan 10 och tvingade mej upp ur sängen så det fanns int så mkt mer att säga till om så det var bara att gå upp och käka frukost. Sen duschade jag och då vaknade ja till o fick värsta energikicken så ja städade kaninburen o sen när det var klart blev ja uttråkad så ja ställde men i badrummet framför spegeln o la en make-up o det blev faktiskt rätt bra! :D
Idag vet jag int vad som händer blir kanske att åka till borensberg med mormor och morfar eftersom att det int blev ngt igår eftersom att regnet envisades med att komma :/ men ngt kul ska jag iaf hitta på sen när mamma dragit till jobbet o allt för måste tydligen stanna hemma för att vi ska äta ngn gång innan hon går :/ menmen inget att sitta o deppa över i det här fina vädret, man ska vara glad för det lilla man har xD okej jag vet att alla ni som känner mig måste tycka att ja e knäpp som e på det här humöret eftersom ja int brukar var så här sprallig men idag så e ja det o vem vet det kanske e mitt nya jag xD ja ska sluta nu för ja inser att ja bara skriver massa konstiga saker hej då ! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback