Seg!

Gick int och la mig förrän klockan halv ett-ett i går så idag e man jäkligt seg och har världens huvudvärk. Gick upp vid halv elva så man har int sovit så himla mkt för att ha gått upp så tdigt igår men jag e i alla fall uppe även om jag bara ligger i rummet och tittar på tv och sitter vid datan. Idag blirre kanske att städa ngn av bilarna beroende på vilken vi ska ha med oss till Öland. (Jag hoppas på jeepen för jäklar vilka sköna säten asså :D) men annars blir det bara lite träning på ngn av motionsmaskinerna nere i "gymmet" som jag kallar det xD för jag har ingen lust att gå ut och springa idag för jag diggar int vädret precis får hoppas på att det e finare på Öland för jag vill bli brun nu!!! min bränna e typ borta snart så det blir la solarium om solen insisterar på att int dyka upp och jag som brukar undvika det om jag måste men e det sommar så e det och då ska man ha lite färg :D Men nu ska jag hitta på ngt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback