Segt!

Dagen har varit väldigt seg och jag blir väldigt arg på min väckarklocka för att jag inte vaknar av den så gick inte upp förrän halv ett och då har ju halva dagen nästan gått men jag bestämde mig för att ha en slappdag iaf så jag satte mej framför tv:n och kollade på Grease och sen drog man till mormor o morfar där min morbror, Gunilla och min kusin var och vi hade väldigt trevligt och fikade och shit. Sen stack jag hem ochåt med familjen och sen så lyssnade ja på musik och tillsist hamlade jag här. Ikväll vet ja inte vad som händer blir iaf tv och sova tidigt för även om jag gick upp så sent så är ja dödstrött xD

Dagens låt- LeAnn Rimes- Can't fight the moonlight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback