Skit asså!

Jag vet egentligen inte vad som blev fel när jag steg upp ur sängen i morse men ngt måste det vara, kanske vaknade jag på "fel sida"? Hela dagen verkar ha gått åt helvette, jag som hade trott att det skule bli en fin fag full med skratt och solksken men istället så regnar det i omgångar och dagen blev inte alls så rolig som planerat. Jag ville ha åkt in till Vadstena idag, vackra lilla Vadstena, eftersom att det var marknad där och för att det helt enkelt är en väldigt fin sommarstad men jag och Fiiah och Malin kunde inte komma överens om vad vi skulle göra så det slutade med att alla gick hem till sig själv och kanske var det bra annars hade vi nog alla suttit o tjurat hela dagen och det ser jag inget roligt i. Jag gick hem till mina underbara morföräldrar o fikade istället och det var mysigt. Nu sitter jag på mitt rum med Bon Jovi's toner strömmande ut ur högtalarna och tar det bara lugnt framför datorn. Senare ikväll blir det att mysa framför tv:n o gå och lägga mig rätt skapligt för en gångs skull. So long allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback