Skogen

Dagen började med att jag gick upp men somnade i fåtäljen så jag gick och la mig en halvtimma till sen så åt jag frukost och drog ut på min dagliga springtur som idag fick bli i idrottsparken. Det var skönt men dessvärre hade int min tid förbättras men vad ska man vänta sig så länge har jag ju faktiskt inte hållt på. Sen så blev det hem till mormor och äta tidig middag innan vi drog ut i skogen och plockade smultron. Dey var skönt för det var precis lagom varmt och det fläcktade lite. Vi plockade ca 3-4 liter innan vi drog hem och käkade smultron med grädde. Mums! :D
Imorrn blir det att sova hos Fiiah eftersom vi ska till Ullared på måndag och vi ska alla fall ta en tur i spåret och sen får vi se vad vi hittar på måste iaf gå och lägga oss skapligt eftersom att vi ska upp vid 5-tiden på Måndag. Jag längtar!! :D Men nu ska jag sova snart. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback