springturen

Det gick faktiskt bättre än vad jag trodde även om jag inte sprang så långt idag men har man int sprungit på hela sommarn så är man lite ringrostig och konditionen är i botten men det ska nog ta rätt snabbt att bygga upp ;) När fiiah och jag sprang värsta mkt förra sommarn då fick vi ju mkt bättre kondition efter ett tag men sen när vi slutade så blev min lite sämre men vi sprang ju i skolan och allt så jag har lyckats hålla den ganska okej men sen kom sommaren och jag tog en break från allt så man känner verkligen hur seg man e nu men jag är värsta taggad och bestämd över att det här ska gå! :D och desutom kommer jag tappa massor med vikt på vägen och det är ett stort plus. Jag har ett mål och när jag e så här taggad och envis som jag e så nästan vet jag att jag kommer att klara det och desutom har jag värsta stödet från min mamma xD Hon cyklar bredvid och hejjar på mej medan jag svettas som en gris typ haha xD skulle vilja se henne springa ist o jag cykla bredvid xD Men imorrn blirre detint att springa utan då blir det att gå ist för då ska vi åka till tiveden och gå 6 km, det låter int så långt men det e väldigt svår terräng så det tar typ 3 timmar allt som allt om man ska ta det lugnt och kolla på naturen såklart. Men det ska gå skitbra o det ska bli jättekul! (Y) Fredag blirre att springa igen och sen på lördag vet jag int om jag tränar ngt hemma på motionscykeln men sen på söndag blirre springa och på måndag blirre Ullared med bästa Fiiah och där kan man gå i timmar så där får man också väldigt bra motion har jag räknat ut! xD Måste bara tjata på mamma om att jag måste ha mitt barnbidrag nu! för annars blir det int så kul att åka för jag ska shoppa!!! BTW saknar alla tjejjor speciellt Jennifer och Kerstin för Jennifer ahr jaginte träffat på hela lovet :o och Kerstin har jag varken pratat eller vart med på ett bra tag. Men jag kan la int träffa ngn inna Skänninge marken nu verkar det som (utan Fiiah såklart) för nu e det ju min tur att åka på semester och det blir allt från visingsö till Öland och till vännerna, vart det nu bor xD. och sen börjar typ skolan:/ ush trååk ju! men sånt e livet men det gäller att plugga skiten ur mig nu för det e ju dags för gymnasievalet sen o då måste man ju ha bra betyg och mina e int precis på topp nu jag menar jag har int enda MVG än ! :O men det ska ja nog allt få och sen så blirre att börja gymnasiet! jag längtar faktiskt, dels för att få sluta på trojan och dels för att få påbörja min framtid ! Okej, det där lät poetiskt men det e ju faktiskt saningen xD aja nu ska jag glutta på tv och fixa lite. Hejdå ! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback