Tv-kväll



Kvällen spenderade jag framför tv 400 där de visade de första avsnitten Dead set och Harper's Island. Jag hade faktiskt förväntat mig mer av Dead set. Dead set handlade om ett gängen människor som var med i Big Brother och medan det var inlåsta i huset så blev världen utanför attackerad av zombier, det låter skrattretande det var skrattretande. Jag satt nästan och skrattade mig igenom avsnittet, zombierna lät ärligt talat som grisar och då skämtar jag inte !
Efter dead set så visades Harper's Island som jag hört av kompisar och brorsan att den ska vara väldigt bra så när du nu var första avsnittet så bestämde jag mig för att titta på det och den var faktiskt rätt bra, okej nu ljuger jag den var asbra. Mamma fixk inte ens någon kontakt med mej när hon kom för att säga godnatt, jag var så "inne" i tv:n. Harper's Island handlar om ett par som ska gifta sig så de tar med sig släkt och vänner till ön där brudgummen bodde när han var liten. Brudgummens barndoms kompis bodde också där men hade inte besökt ön på flera år eftersom at hennes mamma samt 6 andra hade blivit mördade på ön. Alla tror att Wakefield, mördaren, är död men folk börjar plötsligt försvinna...
Harper's Island är ngt jag verkligen kan rekommendera medan jag rekommenderar att ni byter kanal om Dead set går xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback