Ullared! :D

Var i Ullared idag då med bästa Fiiah och vi hade askul kan jag säga! :D Vi gick upp typ vid fem och båda två var som zombies eller ngt så trötta var vi xD Vi åkte i alla fall vi 6 och jag kmr int ihåg när vi kom fram men iaf det var ingen kö så det var skönt! Så vi stack in på Ulla och träffade Jennifer ett tag och sen så gick vi och ketade efter massor med kläder o dom kommer de bilder på imorrn eller ngt. Jag gjorde slut på vartenda öre men fick jäkligt mikt för pengarna kan jag säga som det brukar vara på Ulla asså ;)
Ingen vill bo på min gata nu alltså för  det e massor med tjuvar här :O värsta läskigt vet int om det var dom som tog min cykel men varenda jäkla natt e dom typ i ngn av grannarnas trädgård eller smyger runt i våran. När mormor och morfar kom hem från semestern så låg det en såg i deras trädgård:O och våra grannar har blivit bestulna och allt så det e väldigt läskigt att bo här nu asså. BTW vi har köpt ny bli den e rätt gammal men det e en jeep iaf och sätena e så sköna så att det känns som man sitter i en fåtölj :O asgött asså ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback