Wohoo typ ! xD

Min morgon startade för ovanlighetsskull klockan tio men det e mamma som tjatar upp en som vanligt. Men vad mkt man hinner med egentligen när man går upp så här tidigt! Jag har redan hunnit att äta frukost, fått på mej kläder o städat rummet det enda som fattas nu är att sminka mej o moppa vardagsrumsgolvet sen ska ja va med mina BFF ! :D Vi ska väl hitta på ngt kul på dan, kanske sola o bada i poolen? o sen på kvällen blir det filmkväll för hela slanten! Min mamma o hennes kille har stuckit på ngn tråkig bio så vi har huset för oss själva från 6 till 10? kanske o det ska bli så himla gött ska ja säga! :D Aja nu ska ja gå o ringa min Fiiah byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback